Monday, November 18, 2013

MEAL SHAKES

,


Ingat lagi dulu-dulu kalau Zahra & Humaira xmo makan, apa yg sy buat ialah suruh diorg berendam main air kat kolam (kolam kecik yg beli kat Toys R Us)…atau g main air kat bilik air, sbb lpas tu mesti lapar dan tak memlih makan…memang betul pun, lps main air lama2 mesti lapar dn makan banyak..tapi tak larat lah asyik nak main air je tiap2 hari, sian pd anak, sian pd mak ayah juga bil air melambung…

Lepas tengok iklan Mealshake yg kawan2 selalu share di FB, sy pun beli satu utk anak2 dgn niat nak menambah selera makan..sebelum ni ada juga beli vitamin yg ada lysine di pharmacy, naik juga selera makan tapi xlah sgt, sy nak cuba yg Shaklee plak..

Dapat aje Mealshake, sy bancuh dlm susu anak2, tak byk pun sesudu je..tapi yg kelakarnya, Zahra lah yg plg ketara sgt perubahannya…lepas ambik Mealshake, kejap2 nak makan…tengah duduk2, tiba2 bgtau “Ibu…lapar, nak makan…” karang, tak lama..nak makan lagi..sampai kami suami isteri terkekek kekek gelak sbb rasa kelakar tgk perubahan tu…sebelum ni mmg xde nak mintak makan melainkan kita yg tanya..tu pun belum tentu nak. Alhamdulillah, anak2 sy sekarang memang kurangggg sgt demam or sakit berbanding dulu, kalau dulu selalu je demam lah, sakit lah…sekarang mmg jarang sangat, alhamdulilLah!

Kitorang pun konfius juga betul ke ni penangan Mealshake atau pun kebetulan, tapi itulah yg memang benar terjadi lepas ambil Mealshake..Dan yg paling penting setiap kali ambil Mealshake, anak2 pun akan turut dpt penangan multivitamin sbb Mealshake ni sendiri mengandungi 24 jenis vitamin dan mineral. Kiranya multivitamin dlm bentuk serbuk lah ni…

Kawan sy pulak anaknya ambil Mealshake juga, alhamdulilLah masalah asma kurang drp sebelumnya.. siap tolong order utk saudara dia sekali..

Rasa happy sebab dpt merasa sendiri kesannya ..Kawan2, kalau anak2 ada masalah tak nak makan, kurus kering sebab memilih makan (kalau makan dh byk, agak kurus..jgn bimbang, sbb metabolism tinggi @ aktif bermain, xde mslh..janji sihat), ada asma, sembelit, asyik sakit, demam dan sebagainya, sy syorkan sangat sangat Mealshake utk anak2 anda..Kalau sbelum ni kita syik belikan anak toys dan baju, bulan ni kite belikan pula Mealshake, vitamin ado, tambah selera makan plak tu..anak sihat, mak pun happy tak pening kepala...inshaAllah dengan izinNya, belum cuba belum tau kan…





JUNAINAH MUDA
Shaklee Independent Distributor 907181

Sms/Wassap : 019-3559426

0 comments to “MEAL SHAKES”

Post a Comment